Followers

Friday, April 8, 2011

H A T I SAya ^_^ sAYA yaNG TAhu

^_^ malamm,,,

apa yg aku nk story di sini ialah pandangan sesetengah orang terhadap pasangan mereka.
kadang-kadang aku xpaham apa yang dorang nak sebenarnya dari pasangan dorang,,cakap pasal girl laa kan,,
kebanyakan yang aku nampak mereka seolah2 meletakan ciri2 yang aku rasa xakan dorang dapat sepenuhnya,,
bagi aku xsemua orang  sempurna biasalah mana ada orang yang betul2 sempurna kan,,jadi aku rasa kita patut belajar menerima kelemahan orang lain,,kalau xpuas hati tuu bgtahu jer terus terang biar pasangan kita tahu apa yang kita xsuka,,sekurang2 nya dia tahu n akan cuba memperbaikinya ,,kawan aku pernah tanya aku tentang bf aku" dia tu tinggi tak?" "dia gigi cantik tak? " aku terus terpikir kenapaaa!!,,apa yang jadi persoalannya kat sini ,,salah kah ? mentang2 lah aku ni pendek n gigi aku ni ada gigi arnab laa katakan,,soo!!! pasangan aku juga kena  pendek laa ,,n gigi dia pon harus macam aku kah,,?? kepala aku terus pikirkan yang aku ni xlayak untuk dia,,xpi apa salah aku?? apa kurang nya aku ,,sampai aku nak dihukum macam tu sekali,,NOO!! aku xkan pedulikan kata2 orang ,,aku selalu pikirkan betapa kesiannya orang lelaki ni,,sudahlah nak memikat perempuan susah,,harus poket penuh maa! no money bye2 laa,,aku kesian pada bf2 kawan aku,bila keluar date 100% dorang yang keluar duit ,,kalo poket 2 penuh xper,,xkisah laa kan,,untung gf dia,,xpi kalo yg biasa2 ni,,perempuan punya pasal ,,sayang laa katakan ,,xkisah ,,taik yang busuk pon kata wangi ,,aku rasa sesekali xsalah kalo si perempuan tuu ,,keluar kan duit ,,sesekali belanja makan kaa,,xpon bayarkan duit minyak kereta dia,,sesekali bukan selalu,,kalo selalu tuu dah lain dah tuu ,,

yang c lelaki jgn pula ambek kesempatan ,,satu lg aku xberapa setuju bila c bf nih yg tolong bayarkan duit kereta misalnya tiap2 bulan ,,bayarkan duit broadband tiap2 bulan,,belum apa2 lg dah sanggup keluarkan duit untuk perempuan ,,tiap2 bulan yer,,kalo sesekali tuu nak tolong dia bayar xpa laa,,mungkim dia tgh xder duit,,sebagai lelaki kena lah tolong kan,,xpi untuk tiap2 bulan nih,,aku xberapa bekenan laa,,bukan apa ,,sebab kita xtahu sampai mana hubungan tu akan berterusan ,,kalo sampai kawin ,,bagus la,,xsia2 keluarkan duit tuu,,xpi kalo putus,,aku rasa macam rugi laa,,ni pandangan aku,,aku xsalah kan sapa2 kalo memg dah macam tu hubungan korang,,dorang punya pasal laa  kan,,^_^

satu lg bila yang memilih ,,eis2,,"xnak ar dia ni,""hitam la""xcomey laa"aku paham kita nak baik2 ajer,,aku pon nak ,,xpi bila ada yg kawan aku ckp mcm tu,,aku terus terpikir "eh,ko tu cantik sangat ka" memilih sangat ,,yer aku pon memilih xpi xder laa sampai meletakkan syarat2 yg xpadan dgn aku,,ni aku tgo ada yg letak syarat xpadan langsung dgn diri dia,,kalo ko tu super model yes aku xkisah sbb dah sah2 ko cantik,,sempurna laa katakan,,

time aku praktikal bf aku berbulan2 tinggal kan aku ,,sebab dia bz ,,aku tahu dia bz,,yg kwn aku ni dok kata "ko tggl jer dia ,dah dok jauh tu msti ada orang lain " xpi aku wat tahu jer,,hehe,,sekarang baru paham orang bercinta macam ni upanya,,katalah apa pon hitam pon nmpak putih,,hehe,,dulu selalu kata kat orang, skrg kena kat aku baru padan muka aku,,huhu,,n skrg dia dah xtgglkan aku ,,sentiasa ada laa plak,,
so skrg aku pikir yg perempuan jugak harus paham keadaan orang lelaki yang bekerja,,dah bz nk buat macam mana,,xpi lelaki pon kena laa pandai2 curi masa ,,kalo jenis aku,,cukup dia antar sms wish good nite pon dah cukup membuatkan aku tahu yg dia ingt kan kita,,jgn jadi mcm bf aku yg langsung ilang ,,sampai dia hidup ke mati pon aku xtahu,,hehe,,hah! dulu time dok kamsis kalo kwn bilik sebelah tya bf aku sihat ke x,,aku jawab mcm ni"xtaw laa hidup ka mati" ^_^ bila bf aku muncul kdg2 ,,aku akn jwb "dia hidup2 " hee

mak aku ckp jgn letakkan kepercayaan pada lelaki 100% sbb nnti kena tggl mulaa laa meroyan ,,aku sentiasa pegang kata2 tu,,sbb aku takot kalo dia tggl aku,,nnti aku jadi gila ,,hah! tak ka haru biru hidup aku,,
xpi peratus kepercayaan aku pada dia dah hampir penuh mcm mna nihh,,!!,,xpi xpa aku pegang 1 lg slogan hidup aku,,aku xkan kalah dgn lelaki kalo dia tggl kan aku pon,,aku xnak lemah semata2 sebab lelaki,,

ha!! petua2 mak aku ckp bila kawin nnti dok kat umh dgn laki  pakai segak2 taw,,bawu laki xcari lain,,
sekarang baru aku tahu ,,rupanya aku ni setia jugak noh,,hee puji dri sndri ,,ye la aku rasa kalo aku ni mcm2 kwn2 aku yg lain ,,aku ase aku dah putus dgn dia,,so fahami lah lelaki sama ,,eh! apa pasal aku bela lelaki nih,,gggrrrrr,,

wish u all the best ^_^ n semoga kita bertemu dgn kebahagiaan kita seerat2 nya,,sekuat2 nya ,,seteguh2 nya,,
tu dia,,^_^ 

selamat malam ,,

No comments: