Followers

Monday, June 25, 2012

guangzhou,shenzen,hong kong ,disneyland (part 2)

assalammualaikum
anyonghaseyo

ok kita sambung part 2 plak yer ,,,sebelum tu bagi yang terlepas part 1 boleh klik  link di bawah ni 
here we go!,, i have more pic to show you  
part 1 sampai kat makan tu kan ,,lepas makan kami pray dulu  

 tanggungjawab harus dilaksanakan biarpun dimana anda berada ,,tak gitu

 ada orang meninggal ,,innalillahiwainnailaihirojiun,,bunga betul tu cantik gila,,

disneyland HK

sampaii dah di disneyland ,,,sapa tak mau mai sini habaq ang!,,,tapi tu la time aku datang dia hujan plak,,lebat jugak la,,nak tak nak memang kena cari baju hujan or payung ,,,aku beli baju hujan jer,,payung  punyalaa comell siap ada telinga lagi ,, tapi aku tak tegerak hati nak beli  ,,hujan2 pun aku redah snap pic,,,tapi pintu masuk welcome tu tak sempat nak snap pic,,tsk,,tsk,,

kat sini lah lokasi  tiket aku jatuh dari dalam beg ,,,nasib baik la time tu hujan jadi semua orang dah masuk dalam ,,orang pun tak berapa ramai ,,aku rasa kalau musim cuaca elok dah lama tiket aku kena curi ,,

nasib tiket ni kalis air ,,,kalau tak melayang la 200 ,,,

taraa,,dah masukk dalam,,hudoh nya aku ,,huhu 

ni tengah tunggu perarakan ,,

mai dah! mai dah! ,,,dia mai dah! 

hoolaa! mickey!! minniee! look here ,,,im here,,,come to me ples,,hug me ples,,!!! (tu dia gediknya aku )

bye2 dari jauh jer,,

taken with ipad 

some pic look nice ,,some pic bad ,,but it's ok,, ipad is ipad ,,ipad not for taking a pic,, right

dah masuk dalam disneyland tu korang boleh main apa2 aje yang korang nak main ,,,tiket korang tu jangan lupa simpan elok2 ,,tiket tu korang boleh keluar masuk sesuka hati ,,,

macam la aku banyak sangat duit kan,,sikit je shopping ,,terserlah kependekkan aku pakai baju hujan tu ,,,tsk,,tsk,,

ok sebenarnya sepanjang hari tu betapa rimasnya aku kena bawak beg pink tu ,,sebab dah la berat ,,dengan hujan kejap berenti kejap hujan ,,beg tu plak kain memang basah la,,ni semua sebab time balik bas lain yang nak kena naik ,,rimas!,,

naik train 

shop

boleh gila bila masuk shop dorang sebab semua barang rasa nak beli,,,rugi aku tak tukar duit HK banyak2,,,tak pe i will back disneyland huhu,,

finally yang ditunggu2 pertunjukkan bunga api di disneyland ,,,pic tak der tapi video ada,,aku akan upload di part 3 ok,!,,habis jer bunga api tu berpusu2 orang keluar balik,,tapi aku singgah membeli lagi hehe,,sampaikan semua orang tunggu kami ,,actually aku temankan membe aku membeli jer time balik tu,,
next time i come to disneyland i want bring dslr camera ,,,because in here u can take so much pic u want ,,this place is so fun and very colourful ,,but make sure don't come in rain season
ok tamat part 2 kita continue di part 3


love 
reynabali
have a nice day

No comments: