Followers

Thursday, June 14, 2012

i'm going to hong kong

assalammualikum 
anyong

yer esok aku nak fly pergi china again loh!huhu sebenarnya tak rancang pun nak pergi last minute punya plan ,,last minute orang mintak passport adik membe aku dia tak nak pergi sebab kesian tinggal ayah dia sorang2,,,memandangkan aku ada passport terus dia kol aku ajak,,,dapat lampu hijau apa lagi aku on selalu hehe,,dah ciap kemas dah esok kena bangun awal sebab baju tak iron lagi,,,harap2 kesihatan pun ok nanti jangan dok buat hal sudah,,,
dalam banyak2 tempat yang dia tulis nak pergi tu aku teruja sebab nak pergi disneyland jer ,,aku kan dah pernah pergi china dulu,,,
banyak pulak tempat shopping dorang pergi aduh! buta mata bak kata bro zai hahaha,,,




hah nak ikut maksu  jugak yer,,huhu,,,tak sempat nak edit bg lawa sikit pic,,ngntok ler mau tidur,,esok nak kena bangun awal,,,

love
reynabali

No comments: