Followers

Monday, July 23, 2012

guangzhou,shenzen,hong kong ,disneyland (part 3)

assalammualikum

hola,,hola,,,ini adalah entry trip aku ke china buat kali yang ke2,,,kepada yang belum terjah entry part 1 n 2 tu kat bawak tu aku dah bagi link korang klik je ,,

part 2 habis kat dieneyland kan,,balik je dari situ kami terus balik ke shenzen ,,balik hotel aku siap mendobi lagi ,,basuh beg aku dalam singki hotel guna shampoo huhu,,owh ya aku cakap nak upload video fireworks kat disneyland kan ,,,tapi ada proplem ler,,nanti aje aku upload yer,,

shopping at luo hu commercial city kat sini korang boleh beli macam2,,ada tas2 yang lawa ,,ada baju,,ada gajet2,,harga kena pandai tawar dapat la murah ,,,

makan time

tak der selera,,hukhuk,,

money2 motifnya adalah dorang percaya yang rezeki dorang akan lagi baik dan bertambah

diberi penerangan tentang barang2 yang dorang jual ,,semua barang2 dorang jual diperbuat daripada buluh ,,,banyak barangan rumah and murah2 je,,


view 1

in splendid of china


pintu masuk yang cantik

eh2,,apakah,,


menonton pertunjukan kebudayaan aku nak komen sikit memang tip top la siap ada keluar air lagi tiba2 ja ,,haha,,,siap ada 3D effect lagi

naik train melawat sekitar taman

sama tak??

gaungzhou tower

kat sini korang boleh check penyakit tunjuk tangan je ,,lepas tu mula la dorang promote ubat suruh beli ,,mahal beribu raban,,

dah panjang ke kena buat part 4 plak yer,,



No comments: