Followers

Sunday, July 22, 2012

ramadhan al mubarak

assalammualikum 

 alhamdulillah dah 3 hari kita berpuasa ,,korang puasa tak ,,ke tak ni ? jangan tak puasa ,,kalo tak sakit dan mampu puasa la,,,tak  yah dok tinggal2 ,,nanti nak kena ganti jugak ,,,aku lupa nak snap pic berbuka kemarin hehe,,,,aku ingat aku nak masak la ,,aku nak beli buku masak2,,,huhu,,BUDAK KECIK NAK MASAK LA WEHH !! diam diam,,kang aku lempang jugak kang,,,dengar kata dah berlambak orang jual baju raya ,,jamu mata aje la ,,,tapi raya ni memang lagi terasa la ayah aku tak dok,,,
sempena ramadhan ni aku harap aku boleh menggunakan bulan ni sebaik mungkin ,,,rajin pergi sembahyang terawih,,puasa penuh ,,,banyak buat amal ibadat ,,insyaallah,,dan aku harap ramadhan ni kalau boleh membawa seribu makna kepada aku,,,,aku nak kena cari baju orange sempena majlis kahwin sepupu aku bulan 9 nanti ,,tak der nya nak beli siap dah ,,mana ada size ,,kena tempah ,,,so sekarang aku tengah cari design yang lawa nak dijadikan baju,,any idea? ,,,

selalu dengar lagu kpop kan nak sekarang meh kita berzikir, dengar ceramah ustaz don 

No comments: