Followers

Monday, July 18, 2011

tips untuk hilangkan bulu hee

bulu apa!  macam-macam bulu boley 
hehe 
nih bukan kaedah waxing hair removal 
tapi ini adalah kaedah kampung
aku dapat tahu kaedah ni pun daripada mak aku yang diperolehi oleh nenek aku 
memang berkesan tapi dengan syarat kaedah ini mestilah dibuat pada zaman sekolah rendah lagi 
sebelum bulu-bulu yang tak diingini tumbuh 
so bagi yang dah tumbuh bulu tuh tak dapat den nak tolong hee
bagi yang ada adik boleylah bagi tahu adik tuh supaya guna tips nih
esok besar tak payahlah buang duit untuk waxing kan
owh ya kaedah nih diguna pakai pada bahagian armpit 


cara-caranya adalah senang jer 

ambek beberapa bayang putih ikot lah nak banyak mana kupas dan basuh bersih 
tumbuk bawang putih tersebut jangan sampai lumat sangat plak
kemudian boley lah sapu bawang tersebut di ketiak amalkan selalu 
cepat sebelum terlambat hee
insha allah kalau amalkan selalu bulu tak akan tumbuh satu pun serius tak tipu 

selamat mencuba 

3 comments:

NuR 'aQiLaH said...

eeeee!

*muntah darah*

haha :P

reyna said...

kenapa sampai muntah darah plak haha

SYAFIQAHSALEH said...

jadi eh? :D nak trylah nanti <3