Followers

Saturday, December 17, 2011

saya sudah penat loh vs phuket krabi

anyong
yer seperti tajuk di atas aku penat doh! balik ja dari thailand kena kemas barang sebab nak pos keta waduh ,,aku men sumbat ja mana nak bawak hee,,tak pa la kalau tinggal setakat baju jalan2 tu nanti2 je boleh ,,
seronok kan kalau duduk belah2 darat nuh,,tiap2 minggu boleh balik ,,kalau macam aku ni nak kena naik bot,,semput2 ,,ingat nak buat entry beijing part 3 bagi habis tapi bila pikir2 lambat loading la plak,,cancel 
lambat kot nak loading satu2 pic waduh2,,tapi kalau nak buat entry thailand pun boleh,,sebab pic2 dia ringan sikit aku tak bawak camera canon tu pakai fon jer,,nasib sepupu aku gedik nak beli camera boleh la tumpang sekaki kan,,
rindu kot kat blog ni,,hee
orait meh aku tunjuk trip aku ker phuket krabi trang merata laa,,
china tu nanti2 la bila rajin hhaha dasar malas punya budak,,

sedap kot,,

bergambar dalam bilik di phukat

sweet tapi sayang nak tido sini penuh

dapat bergambar dalam bilik pun jadi lah

depan hotel yang kami tidur

pantai apa ntah nama,,banyak sangat ,,hee phuket panas kot time ni,,


rm150 sorang,,aku tak masuk pun sebab kami bajet2 duit nak g pulau tapi jangan risau next time sure aku masuk dalam

bagi aku tak best pun sini ,,tempat dia kecik jaa,,

sini best 299 ja,,jgn tanya pasal pa aku tak angkut satu ,,kalau kat chenang 100 lebih,,

dalam bot nak p phi phi island pic yang kat atas tu dah sampai

tapi pemandangan dia lawa laa,,

sudah la ceq penat laa,,mau tidurr hehe,,ampun nanti ceq sambung na

ok byee


No comments: