Followers

Saturday, December 10, 2011

trip beijing part 2


asssalammualikumm
amboi lama bebeno aku nak buat entry ni ha
bukan apa bz berjalan haha ,,satu lagi aku malas sebab nak loading pic lambat 
ok lah ini adalah part 1
di depan restoran yang kami makan 

kat luar restoran yang kami makan ada meja tak tahu la apa motif letak meja kat luar 

benda ni bukan benda lah makanan sedap aku beli banyak kot hee tak der la banyak sangat melampua la tu aku beli buat makan dalam bas dan bawak balik bagi mak aku makan 
kat mana2 ja mesti ada dorang ni ,,dorang ikut jer mana kami g ,,turun bas jer nampak muka dorang

ini adalah forbidden city sebab part 1 aku letak pic sikit la tak best apa guna aku snap pic banyak2 kan jadi walaupun sepatutnya pic ni duduk kat part 1 tapi tak pe lah aku letak jugak 

ni aku nak fokus seluar dia yang berlubang tu hahaha nampak la sikit 

ni adalah cadar sutera maharaja di forbidden city masih cantik lagi 

mutiara banyak kan selama ni aku ingat ada 1 2 biji jer ,,

kat sini aku beli rantai untuk aku dan jugak kakak aku 

ni ha tempat mutiara tu beli jangan tak beli 

ni namanya apa ntah salah satu tempat istana maharaja dulu2 jugak tasik ni kalau korang nak taw ini adalah task buatan dia kerah anak2 buah dia suruh koret buat tasik sebab maharaja kan banyak musuh jadi bila buat tasik musuh susah nak melalui istana dia ,korang taw tak tasik ni memang besar tak macam tasik buatan 
sangat kagum

gara2 aku nak beli angry bird ni laa aku kena tipu dengan penjual tu bengongg toll

cantik kan

ok sambung di part 3 pulak
bye2



4 comments:

Yana Yassin said...

buat lagi excited nak g nieee

reyna said...

pergi saja best2

Yana Yassin said...

tiket flight dh book,.. g sendiri ngan kengkawan,tp ada contact kat sana.

reyna said...

oo,,