Followers

Wednesday, December 28, 2011

dunia ini tidak adillll

anyongg
terima kasih kepada kawan aku sebab bagi aku pinjam berukband dia hee
dunia ni memang tak adil untuk aku ,asal aku ja ada ja benda nak jadi,,
dari dulu sampai sekarang asal nak buat apa2 ja mesti kena kat aku 
time sekarang la kerajaan nak tukar modul la tukar tu tukar ni last2 kami yang jadi mangsa
aku benci laa
kenapa la nasib aku jadi macam ni 
kalau dok study ja bilanya aku nak kawin uwaa,,,
bila nak habis study ni 
bukan sebab aku dok fail tak lulus2 k,,sat g ampa kata aku dok fail tak lulus2 plak 
bilanya boleh kerja pegang duit sendiri 
semua bila bila dan bila?????
memang tak adill,,
malasnya nak study hee
boleh tak nak berenti 
dan 1 lagi boleh tak aku nak mogok ,bukan boleh dah tapi esok aku akan ajak semua geng2 aku mogok ada ka kena ambek balik modul yang dah ambek ,,eiss

xoxo
reyna 

No comments: