Followers

Monday, July 9, 2012

HACKS

assalammualikum 

what is HACKS??

hacks adalah singkatan kepada hanya aku cinta kau seorang wallawehh meleleh tajuk hahaha
aku ingat ni cerita lama rupanya baru keluar daa,,,tapi aku tengok kat youtube je,,,sapa la upload tu,,,dah ada kan ,,aku tengok aja ler,,petang tengok sambung lepas mandi tengok plak,,,lambat loading nak wat cene ,,,ok kita ambik dari segi positif laa,,aku tahu ramai yang hentam filem ni sebab seksi n banyak adegan pegang2 ,,filem ni memang cinta cinta la,,so sweet gitu,,,ending yang bukan happy ending sebab hero mati la ,,mana aci,,,,kisah tentang dua orang sahabat yang rapat antara lelaki dan perempuan ,,diamana laki tu tak nak beritahu girl tu yang dia cintakan girl tu,,dia kata "aku ingin mencintainya  secara sederhana" ada jugak yer macam tu ,,,

bila aku tengok filem ni kan aku teringat apa tau ,,,,aku teringat time sekolah dulu kan selalu dapat mesej kat fon dari membe2 ,,story cinta macam ni,,,kisah cinta yang menusuk kalbu ,,menikam sanubari ,,ala kisah cinta ala2 sweet gitu,,,tapi serius sama seingat aku ada cerita macam ni,,,cuma beza sikit la,,ada satu story yang aku ingat ,,,

girl tu keja kedai cd,,laki tu hari2 beli cd kat kedai girl tu keje ,,dalam cd yang boy tu beli girl tu letak surat cinta,,yang boy tu plak aku lupa la,,yang aku ingat boy tu mati sebab sakit apa ntah,,satu hari girl tu tunggu boy tu tak datang2 dia pun heren n pergi rumah boy tu ,,n mak boy tu cakap boy tu ada sakit n dah meninggal dunia,,girl tu masuk bilik boy tu n nampak cd yang boy tu beli boy tu tak pernah bukak so maknanya boy tu tak baca surat tu,,n girl tu pun nangis2,,lebih kurang macam tu la cerita dia,,,

ada jugak cerita yang pasal apa ntah ,,pasal mata pun ada,,jantung,,tak berapa nak ingat laa,,tapi tiba2 aku rindu la nak baca mesej2 tu semua,,ahahaha,,,
dibintangi nuremy ramli yang sekarang dah bertudung,,,omey kan dia,,??
aku bekenan semua cekak rambut yang dia pakai sepanjang dia belakon dalam citer tu,,,kawaiii,,
aku jatuh cinta dengan lagu ost citer ni ,,aku bagi lirik dah la yer ,,korang nak dengar lagu ni bukak youtube ,,

hanya aku cinta kau seorang 

Kau hadir tanpa ku sedari,
Mengisi kekosongan hati,
Kini kau pergi tinggalkan ku,
Lemas ku dalam sepi

Hujan yang turun ke bumi,
Membawa rindu yang mengunung,
Kau biarkan ku oh sendiri,
Malam ku tanpa mimpi

Mengapa tangan kau lepaskan,
Setelah hatiku kau tawan
Mengapa takdir memisahkan,
Hanya aku cinta kau seorang,

Mengapa tangan kau lepaskan,
Setelah hatiku kau tawan
Angin malam bawalah cintaku,
Menghapus rasa rindu



korang boleh tengok filem ni kat astro first ,,baru semalam aku nampak dok iklan,,tak pun kalau nak free g kat youtube ,,,kan best kalau ada kawan laki yang rapat dengan kita,,,serius ,,cinta yang tak melibatkan tarikan seksual dan seks,,,boleh berkongsi story mory,,,best pa,,pada pendapat aku la,,,HACKS 


love
reynabali

No comments: