Followers

Sunday, June 3, 2012

ahhh,,ku terpaksa beli camera

anyong
assalammualikum

ini adalah camera yang terpaksa aku beli huhu,,tapi banyak function jugak,,harga dia 600 adik tu bagi,, tak tahu la plak kot2 kat tempat lain lagi murah kan,,aku terpaksa beli sebab 15 nanti aku nak pergi bercuti ,,kejo holiday je engkau yerr,,fine2,,,janganlah marah aku ,,aku tak cari pun dia,,dia yang mai cari aku,,aku jadi bidan terjun ganti kan adik membe aku yang last minute orang mintak passport barulah nak bagitahu yang dia taknak pergi sebab kesian tinggalkan ayah dia sorang2,,oloh2 so sweet heee,,untung kat aku la,,tapi bukan free,,bayor tetap kena bayor,,,tapi aku tetap suka dslr ler,,dah biasa pakai camera dslr dulu ,,walaupun dslr besar lagi dari aku,,camera dslr kak aku memang dah out,,innalillah,,terpaksa ku lepaskan kau pergi akhirnya ,,tsk,,tsk,,nak pakai camera fon aku macam tak termampu plak ,,,sah2 la bateri dia tak tahan ,,,nak nak plak aku ni ,,gila camera,,snap sana,,snap sini,,pic kat atas tu tak cantik plak bila snap malam2 yer,,,mulanya aku ingat nak beli 
-
-
-
-

mirrorless nikon 1 j1 peh! gila ,,,mahal doh!,,,2ribu lebih ni,,nak plak ado kalor pink tu,,sesak nafas aku,,
disebabkan aku bukan anak orang kaya jadi aku beli ajer camera yang ada,,,aku harap camera olympus ni mampu buat aku jatuh cinta,,hee,,tapi function dia memang dah buat aku jatuh cinta sikit la,,siap ada 3D lagi,,tapi tu la aku tak tahu lagi macam mana nak snap pic 3D ni ,,kita tunggu  6/6 ni sebab aku akan snap pic pakai camera ni ,,,bzday party is coming ,,yahooo! n also my bzday in coming,,bulan ni banyak tarikh penting ler ,but i wantt DSLRR ,,,PLESS,!,, 
MIRRORLESS NIKON J1 I LUVV U SOOOOOOOO MUCHHHHHH! 
 WILL You MARRY me?

tak tahu plak aku ade camera instagram haha,,,,

meh aku tunjuk pic dari camera VG-170 ni,,

yg ni function watercolor

yg ni pakai function sparkle 

yang ni pakai soft focus

yang ni aku try nak focus dekat,,

tu ajer la nak tunjuk nanti kalau ada yang menarik aku tunjuk lagi yer,,

love 
reynabali

No comments: