Followers

Tuesday, June 12, 2012

aduhai perut ku yang comell..


assalammualikum

anyong

lepas selesai bzday izz kenduri arwah ayah aku ...siangnya aku makan sambal kenduri rupanya dah tak ley makan..manalah aku tahu..ingat ok lg...malamnya muntah takberenti henti sampai muntah hijau serikkk serius serikk..seksa kot..sampai sekarang aku rasa perut aku tak berapa sihat sepenuhnya..dah la lagi 2 hari nak p berjalan...jangan buat perangai yer perut...kang aku mogok tak nak makan ! huhu...kepala hijau pun buat dono je kat aku cis! apa kau ingat kau macho ...tadi belanja mak makan kat resepi rahsia....sekarang langkawi dah maju..semua benda ada...untung kat aku ler..sebab aku suka makan cheese cake dari resepi rahsia ni...agaknya sebab resepi rahsia dia la kot yang buatkan semua cake n makanan dia sodap ...lepas tu dapat lah baju sehelai haha...ingat nak beli berus mekap tadi..singgahlah body shop...amboi tengok harga mak ai 70 lebih...kot bawah 50 tak pe la gak...jadi aku cancel kan ajo..nanti aje beli eliato punye...murah cikit...aku bukan duit banyak pun...kalo duit banyak pun agak2 la nak beli berus mahal pun...huhu...nanti kalo aku kayo aku beli berus body shop yer..tapi aku suka lotion dia...wangii...nanti ada duit aku g shopping kat c2 ..ok lah mau tidoq...nanite u olls..

Published with Blogger-droid v2.0.2

No comments: