Followers

Wednesday, September 4, 2013

raya 2013

boleh tak nak buat entry raya hahaha,,,
kita masih raya apa! heee

sebenarnya raya tahun ni adalah raya yang paling meriah sekali bagi aku sebabnya semua sepupu aku balik langkawi ,,ye la family aku kan kecik jadi bila dorang semua balik meriah la ,,,memang best la ,,,raya ke 4 kami buat kenduri ,,open house ,kenduri akikah izz ,kenduri kahwin mak sedara aku ,kenduri arwah ,,,satu kenduri berkongsi 4 event ,,,
mulanya aku ingat tak nak beli baju raya sebab aku sekarang jarang bebeno nak pakai baju kurung ,,melainkan kalau aku pergi kenduri la ,,,memang kena pakai baju kurung la,,,tapi disebabkan kaki ni gedik g bejalan kat bazar raya tu ,,,,aku terrrbekenan ,,,terbekenan yer bukan bekenan hahahaha,,,,aku beli baju ni pun sebab dia murah ,,,berapa puluh ntah aku beli sekali dengan skirt ,,,lagi satu baju ni kita boleh pakai asing2 ,,,murah dah berbaloi ,,,jadi aku pun beli la bagi ada satu baju raya kan,,aku ada la jugak beli selendang ,,,tu je la aku beli ,,,
ootd raya day 

raya pertama kami bejalan je tak lekat kat rumah ,,,bejalan beraya rumah orang ,,,raya tahun ni aku tak sempat pergi sembahyang raya sebab mulanya memang la nak pergi ,,,semangat ni bangun awal ,,,,mandi bersiap semua la,,,last2 guest rumah maksu nak masuk ,,,,dia sms cakap dia dah otw ,,,aku ingatkan dorang  dah sampai  ,,,tunggu la kita ni ,,,rupanya dorang dah sampai jeti ha baru ,,,melepas aku nak sembahyang raya ,,,tsk tsk!,,,
raya kedua duduk rumah,, mak aku masak kuey teow sup ,,,dan dah start kerja,,,,raya ketiga petang tu sempat keluar pergi bejalan ,,,malam tu beraya lagi haha,,,raya ke4 kenduri ,,malam sebelum kenduri sempat buat bbq ,,,memang meriah la,,,dengan semua balik ,,,lepas kenduri sorang2 balik ,,,yang tinggal 4 orang je,,
raya ke berapa ntah ,,,kami pergi island hoping ,,,lepas seminggu baru dorang semua balik ,,,ye la dah start kerja kan,,,sunyi la rumah 
orait ,,,layan gambar aje la sepanjang raya ,,,










end raya 2013

No comments: