Followers

Saturday, October 18, 2014

Alkisahnya facial

Satu hari aku dengan tak bersemangatnya memandu kereta sang kancilku menuju ke sebuah pekan yang namanya hanyalah empat huruf sahaja.....membawa kereta dengan kelajuan sederhana laju.....mengaku aje la ko bawa laju nakk oii.....sampai aje terus masuk .....tukar uniform ..... baring .....tadah muka.....cina yang selalu dok buat muka aku....takdok la plak....ada 2 cina dalam kedai tu.....aku suka cina yang selalu buat muka aku...sebab dia peramah....lembut...yang sorang lagi ni...kasar.... disebabkan dia takdok...maka cina yang kasar ni la buat muka aku....gilaa kasar dia picit jerawat .....sakit gila....aku pun tahann ja la....dalam hati aku...dia ni marah aku ke apa....memang berbekas dalam hati aku...meninggalkan parut .... syahdu gila ayat aku haha....memang serius berbekas dalam hati aku....rasa macam akuuuu tak mauuu p dahhh.....aku diam ja tak bunyi apa....cuma berkerut kerutt gak la muka tu....tahann ja la aku ni sebab pikir positive punya pasai...pikir yang tak pa sikit lagi sikit lagi....dia nak keluarkan segala khazanahh yang ada kat muka tu....lepas selesai ja....aku rasa macam nak nangis ...... xmauu p dahhh....sebenarnya aku dah habis pun pakej cuma mungkin dia tengok muka aku teruk kot...tu yang dia bagi 2 kali facial free......letihh la pikir pasal muka....


Muka tak bersalah....time ni belum lagi dia picit.....

No comments: