Followers

Thursday, August 11, 2011

NAK KEBAYA

nak kebaya nak kebaya nak kebaya 
aku nak kebaya 
kalau boley aku nak kebaya nyonya 
kalau dapat kebaya indo pun lagi sukaaaa,,

macam nih ha 

macam nih macam nih ,,

mesti korang kata "dok bising2 apa nak  pegi beli laa" 
memang la pegi beli jer tapi masalahnya aku nih tak ader size
kecik susah nak cari size
kalau aku padan ker dah lama aku beli 
nak yg merah terang tuh wow sangat menarik tertarik kau memang deboom! acece ternyanyi pulak 
satu hari nanti aku akan beli jugak tak pun aku g tempah kan kan,,
mahal pun mahal lah janji hati suka lalalala 

adioss!!!
selamat berbuka awal lagi kot?

4 comments:

mOoN said...

ang g beli pastue oter skit2..aku pun dulu kecik jg..teringin nak pakai wat mcm tuelah..

NICK IRFAN said...

baju kebaya? boleh tahan... hehe

karok said...

hahahaha. ak saje jek nak komen yg xmemasal. sb post ko yg ni bsamaan hari jd ak. hehehhe

reyna said...

karok= hapy bzday huhu