Followers

Tuesday, August 2, 2011

JUADAH BERBUKA PUASA PADA HARI SELASA 2 AUG 2011

ASSALAMMUALAIKUM 
salam 1 malaysia 
hari nih ntah apa la budak kecik nih mimpi 
azam bulan puasa kot huhu
dengan kerajinan nya tak pernah eh! sory cikit bukan tak pernah tapi jarang 
dengan bangganya hari nih aku masak huhu
masak tuh ,,
agak best yer masak dengan penuh feeling 
simple jer sebenarnya masak nih 
acececece,,
memang simple pun yang aku masak nih 
seronok sebenarnya bila dapur dimonopoli oleh aku 
meh aku tunjuk gambar erk,,


ha nia nama dia ayam masak cendawan cina (aku masak nih)

yang nih nama dia udang mentega (aku masak jugak)


 ni lah juadah aku n makayah aku berbuka pada hari nie 


 kerang sedap sehingga tambah tambah n tambah lg(nie aku xmasak mak aku yg tlog rebuskan)

eis depa nih dok bakaq meriam buluh plak kan nak ajak huhu



9 comments:

Einaz Shah Rizal Thomas said...

salam .
haiy .
ni 1st time einaz singah belog ni .
selmat menjalani puasa yang k5 ;D

Einaz Shah Rizal Thomas said...

salam .
haiy .
ni 1st time einaz singah belog ni .
selmat menjalani puasa yang k5 ;D

reyna said...

tq singgh n komen dan selamat berpuasa jugak

mazs bali said...

wey sedap ka?...huhu...

mazs bali said...

wey sodap ker?

mazs bali said...

hmmm shedap kah?

reyna said...

sedap laa maz bali

Abdul Halim Karim said...

wow... nmpk sedap.. mesti sedap nih..
kerang 2 mesti sedap juga.. tp kerang kna masak btul2.. kalau x nnt sakit perut.. sbb ada bacteria.. :)

reyna said...

abdul halim karim = agak sedap yup kerang mkn banyk boley sakit perut