Followers

Friday, February 3, 2012

dunia ini seperti roda

bila kita diberi satu tugas yang besar berpangkat kadang2 kita alpa kita rasa kita dah cukup besar dah cukup bagus dah cukup tinggi pangkat yang kita ada
bagi aku apalah sangat pangkat yang dok ada tu kalau tak pandai nak gunakan 
mungkin aku tak paham situasi dorang ,,atau dorang yang tak paham aku ,,
sebenarnya pihak atasan tak memikirkan apa nasib yang bakal ditanggung anak bangsa dia 
terus buat keputusan ,yang menjadi mangsa adalah aku dan jugak kawan2 aku,,bagi dorang apa lah sangat nak dipikirkan budak2 ni bukan anak aku pun,,yer cuba anak dorang yang kena nasib macam kami ,,sure korang akan tentang habis-habisan ,menuntut keadilan ,,tak pa lah mungkin sampai sini saja perjuangan aku 
dari aku terus habiskan duit baik aku buat duit lagi masyukk! 
dunia ni kan berputar ,,macam roda 
aku memang nak kejar benda tu tapi dah jadi macam ni tak pa lah say hi hi bye bye je la,,
tak semestinya aku tak boleh berjaya tampa benda tu kan,,
apa lah sangat nak diperdulikan kata2 orang biarlah dorang mengata dorang dapat dosa,,
ada aku kisahh!
impian aku musnah gara2 kau,,,TIP terpaksa ikut perintah !

love reyna

2 comments:

agak masalah said...

bertenang. marah sangat entri ni

kalau ada masa, jemput dtg blog sy

reyna said...

sekarang sudah bertenang,,hee