Followers

Tuesday, March 20, 2012

ini adalah entry sedih,,

dia dah tinggalkan sayerr,,T_T

uwaa,,p mana pun tak taw ,,tengok2 baru sedaq sheebee ilang,,mak dok panggil sheebee ,,sheebee p mana la  sheebee ni,,ni mesti kena culik dengan mat2 salih ni,,mentang2 ang dapat tuan putih no terus lupa kat tuan hitam,,,amboi,,dulu cik putih (arnab) pun macam tu hilang rupanya tengok2 nuh dok menetap kat rumah mat salih suka la kan depa hari2 bagi makan,,layann,,ni sheebee ni p mana ni ,,balik ciap la ang ,,sapa suwuh ang tinggal aku ,,aku balun ang terok2 ,,aku bela ang dari kecik ni balasan ang bagi kat aku ,,ang tinggal aku macam tu ja,,kot nak say bye2 ,,

risau sebenaqnya mana la taw kot dia sakit ker,,tersesat ker,,uwaa ,,where are u sayang ,,balik laa,,jangan la buat macam ni ,,

2 comments:

kai said...

cian dia...
nanti dia balik la tu..
sabar je k..
kai pon pnh ilang kucing..
siyes semua nk wat xleh..
nk makan xde slera...
wat kerja semua x menjadi sbb dok fikirkan pasal kucin je

reyna said...

hihi,,syg sbb bela dri kecik ,,dah tu sheebe ni baka siam ,,baka elok,,ni mesti org ambek,,