Followers

Wednesday, March 14, 2012

KAMI BLOGGER MALAYSIA

anyongg
di petang yang mulia ni marilah kita sama2 menjayakan misi geng kami blogger malaysia ,,huhu
aku nak join ,,korang tak nak ker??


syarat dia kena taq 5 orang erk,,tak der sapa la nak ditaq ,, ni jer yang rasa ada respon yg lain bz ,,


korang kalau nak join dipersilakan,, klik jer link kat bawah banner tu

owh yer saya adalah blogger dari kedah orang pulau huhu,,

3 comments:

SuparMan SuaRez said...

Datang Dari Segmen Yang sama ..KBM!!
From Sandakan,Sabah.
Salam Kenal...Happy Blogging ^_^

http://manssmile.blogspot.com/2012/03/jom-jadi-geng-kami-blogger-malaysia.html

reyna said...

tq,,4 visit

Patrick Star said...

Datang jalan-jalan kat sini. Salam kenal...

--> Blog Rilek-Rilek <--