Followers

Saturday, December 8, 2012

dunia oh dunia

nak keluar plak dah samsung s4 ...aku belum lagi pakai s2 ,s3 dah keluar s4 ....sempat kot aku himpun duit nak beli s4 bulan 2 tahun depan....iphone aku langsung tak bekenan pasal pa ntah...aku rasa samsung lagi tahan lasak la...sebab phone aku ni banyak kali gak la jatuh ....yang sebenarnya sama ja phone ni semua....cuma beza dia bila keluar yang baru tu dia lagi upgrate la....camera lagi clear lagi gempak ....yang aku dok pakai ni pun..tak larat canggih dah pun...tapi tak tau la aku ni dalam kategori peminat gajet jugak la...tangah hari sat g aku nak p makan kenduri ...makan free ...harap2 sedap heee...tapi bukankah aku nak deco keta aku ka...alamak! lari bajet ler macam ni...kalau hari2 villagehouse aku tu penuh...boleh la...erm...apesal kau.keluar s4 haa! eiii...

posted from Bloggeroid

No comments: