Followers

Saturday, June 22, 2013

cinta ada dimana2

ye ke cinta ada di mana2,,

aku teringat zaman sekolah dulu ,,seawal darjah 6 aku dah kenal apa itu cinta tu pun sebab membe aku yang comel tu bercinta dengan seorang boy satu class dengan dia ,,nak kata aku kenal cinta seawal darjah 6 tu tak la jugak ,,,ntah la aku kenal cinta seawal bila ,,,cinta ni kan universal time tadika dah diajar cintakan nabi cintakan tuhan ,,cintakan makbapak ,,cintakan boyfriend eh! yang ni tak heee,,,aku plak ado ker bercinta zaman sekolah rendah ,,,nggak ada nyer sapa lah yang nak kat budak kecik ni time tu dah la halus comot plak tu ,,,tapi time aku darjah berapa ntah ada la sorang kakak ni mintak nak jadikan aku adikangkat dia ,,aku ok jer mula2,,tapi disebabkan aku rasa macam ada pertalian ,,aku jadi tak senang duduk ,,padahal tak der apa pun ,,,lalu ku putuskan hubungan itu ,,,acewah! 
yang lawaknya time rehat kot time tu aku pergi jumpa dia ,,terus cakap nak putus hehehehe,,,senang gila ,,dia pun ok ,,,

lepas tu tadi siang ,,ke siang tadi ,,apa2 jer la,,,aku teringat membe baik aku dulu dok hostel kami tido satu katil ,,korang bayangkan katil bujang tido dua orang ,,,,lepas tu katil aku tingkat dua ,,katil besi dua tingkat tu ,,aku dapat tingkat 2 ,,,betul2 kipas peh! memang port sempoi ar,,,jadi disebabkan port dia katil bawah dan malam2 terlindung dari angin kipas ,,lalu ku hulurkan bantuan ,,,ceh! bantuan konon ,,ajak dia tido dengan aku la,,aku bukan lesbian tau,,,yang sebenaqnya aku penakut bhahahaha,,,,padahal katil kembar dua dua kot ,,,hee,,,ko la rina ,,,dia pun setuju ,,,tiap2 malam tido sama,,,aku dapat tau yang dia bercinta dengan sorang mamat ni ,,,dorang bercinta lama gak,,tapi tak pernah jumpa,,,bergayut jer keje,,,tapi ada kirim gambar la,,kiranya kalau rindu boleh tatap gambar la,,,,so sweet! hee,,,jadi aku selalu gak la dengar story pasal dorang,,dah nama pun tido sekali ,,,rapat la,,,

aku dulu pernah gak la berkawan melalui telefon ni,,,jumpa tak pernah ,,,ntah macam mana boleh kenal dia ,,,mesej jer kejo aku dulu ,,,dia ajak couple ,,,disebabkan aku rendah diri dulu,,aku sedar aku tak cantik pendek,,aku cakap dengan dia tak payahlah ,,kita kawan sudah,,,lagipun dia belum kenal aku ,,aku tak kenal dia,,,jadi dia pun ok,,yela aku tak rasa yang dia akan suka aku kalau jumpa aku depan2 time tu ,,,tapi kami ada berutus surat gak la,,hee,,sampai sekarang ada lagi surat tu ,,dia so hensemm kot,,,tinggi lagi ,,,
ramai jugak yang bercinta dalam telefon ni junior aku pun ramai yang kes macam ni ,,,
heran jugak aku macam mana dorang boleh bercinta tampa jumpa depan2,,,

so sekarang conclusions cinta ada dimana mana ,,,,haha,,,betul la kan ,,mana kita nak tau cinta kita tu ada kat mana,,,boleh jadi depan tandas,,,boleh jadi dalam flight,,,tak mustahil la cinta dalam fon ni akan bahagia ,,,,mana nak p tau kan mula2 menang tak pernah tangok muka,,bercinta dengar suara ja,,,last2 jumpa ambik kau hensem macam korea,,,yang girl plak cantik ayu sopan macam situ nurhaliza,,,sapa nak tolak kalau jumpa macam tu ,,,,hikhikhik,,,moga korang bahagia la kawan ,,junior ku,,
aku pulak cinta ku tewas kerana apa ,,,ntahh laa,,,yang penting kena kejar cinta si dia yang satu ,,,puasa dah nak dekat  ganti puasa nya belum lagi,,,

xoxo selamat malam ,,

No comments: