Followers

Tuesday, September 20, 2011

budak engus

assalammualaikom 
selamat malam bagi yang dah diulit mimpi yer,,
aku nak berterima kasih la kat kawan aku sebab dia buat entry pasal aku 
sebab aku ada join contest and aku ingat boleh lah tolong dia cari followers reramai kan so aku pun taq dia
di entry ini ada orang nak bagi doodle free lah
dia baru jer berjinak-jinak dengan blog nih,,jadi hope korang boleh lah beri dia tunjuk ajar mana yang patut erk,,
aku panggil dia budak engus sebab dia sendiri yang gelar nama dia macam tuh hehe,,
nih blog dia sila lah melawat yer
sekali lagi aku nak ucapkan terima kasih kat dia sesangat dan juga aku rindu mahu ketemu sama itu budak ,,
T_T

3 comments:

budak_engus said...

rindu sama kamu jugak ! huhuhuhu,,,,nak toblerone !

reyna said...

nak toblerone meh lah sini ahahah

budak_engus said...

weyh cm na nk ramaikn follower