Followers

Wednesday, October 19, 2011

JELAJAH THAILAND part 2

part 2 
part 1 habis dekat jalan2 tengok patung lilin kan,,
ni kesinambungannya oleh kerana banyak pic nak tunjuk maka aku telah pun menggunakan khidmat edit pic untuk menggabungkan pic2 supaya entry aku tak la berat sangat dengan gambar2 yang berlambak2
aku g thailand selama 4 hari 3 malam kalau korang nak peluang macam aku boleh jer,,
menggunakan khidmat vakim tour betul ntah aku eja hikhik 
vakim tour ni berada di jeti satun thailand
 kalau orang2 langkawi senang lah naik je bot di langkawi sampai sana dorang dah tunggu dah
korang akan naik van yang sangat mewah cantik ada aku letak pic korang boleh tengok
bayaran bawah rm500 kot dia bergantung kepada berapa orang dan jugak berapa hari korang nak pergi n tempat 
kalau korang nak pergi thailand menggunakan khidmat vakim tour nih boleh la bagitahu aku nanti aku akan bagitahu dorang kat sana ,,jangan risau time aku pergi tuh dorang memang dah ambek insurans  kemalangan 


 ni di ratburi wat siam tempat ni terkenal kerana kewujudan kelawar yang duduk di situ 1 juta kelawar duduk kat situ aku mula2 "eh apa benda tu banyak nya burung" rupanya kelawar dia terbang keluar selama 2 jam ( mewakili 1 juta rakyat jelata dorang)  esok pagi dia balik 
 ni di bankok muzium patung lilin

 ni aku tengah bagi makan burung di wat siam kat bangkok

 ni aku di thailand grand invitation sanam chandra palace

ni la van yang akan korang naik kalau ramai2 sangat korang akan naik bas 
2 gambar sebelah van tu adalah di wat siam tempat kelawar  di ratburi 
pic moto biru tu aku ambek sebab cantik

 ini di floating market membeli belah di dasar sungai best2 jangan lupa pakai topi sebab panas  

 sanam chandra palace ini adalah tempat dia macam rumah zaman dulu kala  la taman dia luas 
aku nak carita pun tak taw sebab masalah komunikasi 
senang carita ampa p ja la sendiri hikhik


 ini masih lagi di sanam bergambar dengan kerusi ada patung comell


ini di apa erk nama tempat ni hiihi maafkan aku tapi ni kat bangkok wat siam kat sini jugak la yang aku bagi makan burung tu

orait yang ni dulu daa,,
ok byee

2 comments:

WH ღ said...

hi.. reyna..
suke kimbum jugak ek?.. kte da follow kamu.. jmput singgah beloh kite plak ek, meet me here k.. http://akusukaduapuluhsatu.blogspot.com/

reyna said...

sya minat semua korea