Followers

Monday, October 10, 2011

JOM CARI FOLLOWER

assalamualaikum
salam 1 malaysia 
aku join segmen lagi ha,,kelas kau jah hikhikhik
tengah dok godek2 baca entry orang aku singgah jap kat blog pakjoe dia ada join segmen ni jadi aku pun nak join  lah dah orang bagi peluang kan ,,kita kena serbuu!,,huhu
tarikh segmen ni tutup adalah 11/10/2011 jadi cepat2 kepada para2 blogger di luar sana kalau ampa nak join lah ,,kalau tak mau ampa p tidoq pih!
yer tarikh 11/10/2011 aku dah tak der kat malaysia aku nak p merantau membawa hati yang lara acecece
doakan kesejahteraan aku sepanjang berada di sana ,,
kalau ampa nak join silalah ke blog lzulxocraxme.blogspot untuk lebih info

ok bye

5 comments:

cerita best said...

la nk lagu ka ???pa2 pun pakjoe nk ucap tima kasih la sbb promok blog pakjoe sekali heheheh...lagu 2 tajuk pelengkap hidupku

reyna said...

tq pak joe,,hukhuk

cerita best said...

wc...dgr la sampai jemu hahahah (lawakj ja jgn mrh nnt kna jual haha)

reyna said...

haha memang akan dengar sampai jemuu

asyrafNAKjadiLEBIHbaik said...

follow sini gak lah
selamat bercuti ke bangkok!!


hehehehe

to my blog - Acapsuur (>,<)