Followers

Thursday, May 24, 2012

eh2,,,tiba2 mood jadi best ,,

assalammualaikum
anyong

kalau semalam aku membebel kenapa lelaki kepala hijau  tak peduli pasal aku,,
tapi sebenarnya bukankah ni yang ditunggu orang perempuan ,,bujang! yeh! bujang beb,,bukankah moment yang paling best,,boleh buat apa yang kita suka,,pergi mana tak payah nak mesej bagitahu ,,,tak payah nak gosok2 baju laki tiap2 malam,,huhu ,,tak payah nak masak bagi laki makan,,ko boleh guna duit ko jalan2 merata dunia,,wah bestnyer,,,aku nak pergi korea bulan 12,,tapi mak aku tak nak,,ye la katanya nanti lagi teringat kat ayah ,,,aku ni plak kalau nak buat apa2,,la la tu jugak nakk,,tak sabar,,erm,,kalau ada duit banyak,,dah lama aku bagi nama bagi duit,,nahh paksa mak pergi korea,,yehhaa,,huhu,,,kejam,,,
pagi rasa macam mood cool je,,sebab hujan kot,,,semalam nak kata pms tak ,,,hee,,bilalah header aku tu nak terisi kan,,kesian dia bogel,,,,

No comments: