Followers

Saturday, May 26, 2012

should I kiss you ???

assalamualikum
anyong


asal kau suka sangat duduk dalam toilet aku ni,,rasanya dah banyak kali aku suruh mak aku buang kau jauh2 ,,,nak masuk toilet aku kau kena jalan jauh kot,,,kau kena melintasi ruang tamu lagi,,tak pernah plak aku nampak kau ,,,bila masa kau masuk ,,pintu bilik aku tak dok lubang setahu aku,,,pandai kau cari toilet aku kan ,,,dah buang jauh2 pun datang lagi ,,ko pakai gps erk,,? mesti mahal gps kau kan,,ko tak pernahnya sesat,,,aku tak suka kau tahu tak,,badan lembek2 ,,melompat je kejo ko,,geli ler,,,ko ni suka skodeng aku mandi kan,,,,

lantas ku berfikir eh2 ntah2 ni putera katak pa,,mesti ensem pa kalau bertukar jadi orang ni,,tehee


should I kiss you ???



ohh,,no dah terpengaruh dengan cerita2 dongeng ni,,ahhhh! parah lagu ni,,katak dalam toilet pun dikatakan prince ,,,
tapikan serius katak ni suka masuk toilet aku cctv bergerak kah?? nooo!! 
otak suka fikir bukan2,,





love
reynabali

2 comments:

AmyZana said...

Mu lawa sbb tuh katak suke skodeng kot xD

reyna said...

hahah,,lawa la sgt,,