Followers

Thursday, May 31, 2012

holidayyyy,,,

assalammualikum
anyong

dahku memang suka bila dengar perkataan holidayyyy 
tanggal 28 membe seperjuangan kahwin,,so membe2 yang lain mula la atur plan nak datang kenduri beliau
memandangkan dahku ni ada bilik sewa,,,dorang booking pakai fon je,,girl pun tak ramai yang datang 2 orang je,,dorang tido di rumah je,,,untung la sapa jadi membe aku hahha,,,last2 tanggal 27 yang datang hanyalah ber3 
aku bagi plan suruh dorang park car dekat rumah membe di kuala kedah ajer,,sebab munasabahnya adalah aku  tak nak dorang balik awal,,,hahaha,,nak suruh dorang duduk lama2 ,,,nasib ada jugak boy yang datang,,kalau tak malu la aku sebab dah booking bilik ,,,aku memang pantang tok nenek aku suruh booking lepas tu tak datang,,sentap mak hokeyy! ber ria je membe2 boy yang lain kata nak datang ,,last2 cancel,,,memang la membe2 haku ni tak sporting kedekut duit,,hee,,sukahatimaknenekhakujemengataorang yer,,
tanggal 27 pukul 1.30 dorang sampai  aku pergi ambik dekat jeti 3 orang membe aku yang datang hari tu 2 girl 1 boy,,,sampai2 aku bawak g makan dulu masing2 lapo,,makan pun tinggal sisa2 lauk je,,,lepas makan beli hadiah di ram untuk pengantin share duit kami ber3 gegirl je,,,boy kedekut huhu,,

ni hadiah nya,,beso tak? hee,,

lepas beli hadiah ,,aku beli hadiah lagi ,,kali ni untuk bzday girl plak,,sebab membe yang sorang lagi nak belanja kami makan n karok ,,sempena bzdaynya yang ke 22,,hapy bzday yunk,,aku beli hadiah tabung sebab dorang cakap tabung dia pecah hahahah,,,lepas tu bergerak ke chenang,,sebab dorang letih katanya nak balik,,tapi tak sempat sampai rumah singgah lilac dulu kat laman padi,,konon nak snap pic dengan chef wan,,sampai2 hujan loh!,,so jalan pelan2 kat laman padi tu tengok ada apa ,,,elok nak balik,,tengok chef wan dok kat pentas utama dorang tengah buat lawan masak laksa peringkat akhir,,kami tunggu tengok sebab yang masuk pertandingan tu rupa2 nya sepupu kepada membe aku loh!,,haha,,boleh plak berjumpa kat langkawi,,kami tunggu tengok sampai la dorang umum pemenang nya,,yes,,,the winner nyer adalah sepupu aku tu,,tahu dia dapat apa? rm 10 ribu hokey,,teruna lagi,,jadi tunggu apa lagi cepat masuk minang dia,,huhu,,pandai masak lagi,,

bersama chef wan ,,tu pun jenuh suruh dia tengok cemera,,

lepas tu bergerak ke pantai chenang semo gila gambar,,nak plak semo bawak dslr ,,ceq ja yang tak dok ,,
dahku kan peminat kpop,,tak dapat pergi negaranya ,,benderanya pun jadi loh!
ini bathtub buat aku nak terjun ajer,,geramm!
kan dah kata gila cemera ,,ada lagi ni,,

balik rumah malam tu kami kuar makan,,n ronda2 chenang,,
ini saja snap pic di apa spa ntah,,cantik gila ,,ko tunggu yer spa aku dapat gaji aku bertandang kat ko huhu

3dara pingitan bersiap sakan nak pergi kenduri,,huhu,,

nah bersama pengantin ,,walaupun simple weeding tapi tak pe,,,dalam ramai2 budak class hanya kami ber5 ajer ,,tak pa ,,at least kami sampai jugak nak tengok mail kahwin,,,tak sangka mail kahwin secepat ni,,hee
seronok la kau yer,,

balik2 dari kenduri kami balik nak tukar baju ingat nak bawak dorang g tanjung rhu,,boleh snap pic ,,c2 kan cantik view dia,,last2 hujan lebat gila,,kami dok rumah je la,,malam nya plak pergi kuah ,,sambut bzday membe yg ke 22 di jeti ,,karok ler,,dah habis sambut bzday ,,sambung lagi karok ,,habis ,,sambung lagi,,tudia,,gila karok semua,,haha,,,
haha,,best jugak sekali sekala dorang mai kan,,lepas ni jgn harap la aku nak pergi tempat2 macam tu 

esoknya kami pergi island hoping,,best kali ni sebab boleh mandi,,cemera letak macam tu ja,,haha,,
syok oo mandi kat tasik dayang bunting,,

aku publish ni dulu la yer nnti sambung ,,



No comments: