Followers

Sunday, September 9, 2012

menjadi manusia itu susah

assalammulaikum

alhamdulillah hari  ni aku telah keluarkan seseorang dari rumah aku,,,setelah sekian lama aku tunggu saat2 ni datang,,,manusia mana la yang suka bila orang asing datang tumpang rumah kita lepas tu dok buat macam rumah dia sendiri ,,,keluar masuk rumah kita dia buat macam hotel ,,betul la kata orang nak meluntur buluh biarlah dari rebung ,,,eh2 tetiba ja cakap pasal peribahasa ,,sebenarnya nak salahkan dia pun tak boleh jugak,,sebab memang sejak azali dia dididik begitu,,kalau cakap dengan makbapak dia pun tak guna ,,jenis 
suka backup anak ,,,payah la,,,jalan yang terbaik adalah ,,,SILA KELUAR DARIPADA RUMAH AKU NOW hee kejam tak aku ,,,tak de la kan aku cakap elok2 la,,,
cukup la sorang tu mai dok menumpang ,,lepas ni aku tak kan bagi mak aku terima mana2 lagi manusia mai dok tumpang2 rumah ,,,kalau jenis manusia cerdik akal fikiran tak pa ,,jenis rajin,,aku pun suka silap hari bulan dia nak balik aku peluk kaki dia tak bagi balik,,,,amboi! terlebey sudah,,,
aku bukan apa dia dok balik lewat2 malam tak ke bahaya ,,bahaya kat dia sebab dia tu perempuan ,,,bahaya satu lagi rumah aku bukannya bandar kl,,kampung,,tak nak la sat g orang kampung dok mengata ,,silap hari bulan dorang kata aku plak yang dok keluar,,,
satu lagi adab tu langsung tak der,,,tak mintak izin langsung nak keluar rumah ,,
kena pulak aku marah dia  disaat hormon aku tengah bendera merah kan ,,menggigil2 tubuh aku sebab aku memang kalau marah geram sangattt2 habis menggigil2 tubuh aku tetiba ja macam orang bogel duduk kat tepi aisberg ,,,
alhamdulillah aku sekarang dah cool tehee betul la orang kata orang pompuan ni kalau tengah bendera merah suka marah2 orang,,sekarang aku mengaku sebab aku dah rasa,,kalau dulu ko bendera merah ke biru ke cool jer dilibas angin hee
apa2 pun aku tak nak la cakap lebey2 sebab aku pun manusia yang tak sempurna,,,yang penting masalah dah selesai,,dia dah keluar dari rumah aku,,,yahooo!!!,,,

luv reynabali

No comments: