Followers

Saturday, September 8, 2012

milk shake cleanser by oslee

assalammualikum

lagi lagi try product baru aku ni kan ,,apa nak jadi hee,,selagi aku tak jatuh cinta betul2 dengan satu2 product  selagi tu la aku dok curang ,,,aku jumpa benda ni kat guardian dengar milk milk ni dengan colour pink kan bekenan la polak ,,so aku beli walaupun harga dia OMG! kurang 10sen myr60 ,,,aku ingat bebaloi la sebab tengok macam besar kan kot tahan 2 3 bulan jimat apa duit aku,,,,kelebihan dia sebenarnya aku bukan berapa tau sangat pun hee,,,,nampak sangat aku ni main ambek je kan,,,
dia tak der la besar sangat pun ,,botol ala2 macam botol product cuci tangan tu,,dia kecik sikit kot,,,dia tak der la berbuih sebab dia jenis milk ,,,tapi dia soft je,,,siapa2 yang kulit kering memang sesuai la pakai product ni,,,
for better result dia suruh biarkan dekat muka selama 2 minit ,,lepas tu baru bilas ,,yang ni aku lupa nak buat ,,insyaallah aku nak p try sat g ,,,


botol yang comel 

kat bawah ni korang boleh tengok macam mana nak guna dia,,macam mana dia bekerja untuk cantikkan kulit korang ,,

  • Smooth Cleansing
    Before use, dirt and black head are clearly visible. After use, skin becomes very clean immediately.

  • Mild Peeling
    Rosehip Peeling Seeds distinguish those dead cells and dissolves them during cleansing. Skin becomes translucent and smooth after used. Skin absorption is enhanced and skin tone is improved.

  • Moisturizing
    Skin moisture boosted after used.


How to Use:
Daily use day and night, just use 1-2 pump cleansing milk and apply evenly on the face. Gently massage on face in clockwise direction. Rinse with water.
For better results, let O'slee MilkShake Cleanser stay on face for 2minutes before rise. The result may surprise you, experience Today!
o'slee



luv reynabali

2 comments:

haney said...

mesti wangi kn? :)

reyna said...

erm,,tak de la wangi sangat ,,bau milk la