Followers

Tuesday, September 11, 2012

pakai blusher cara baru

assalammualikum

acece macam la aku ni pandai sangat kan bab2 makeup ni ,,aku kalo keluar pakai makeup simple je,,,dulu lagi teruk keluar togel macam tu je tak makeup langsung semalam aku try pakai blusher cara lain ,,sebab cara ni selalu orang jepun je buat sebab dia nampak comel ,,,bila senyum merah2 kat bawah mata tu ,,


cara selalu yang aku pakai ,,jerawat la plak muka aku ,,elok2 hilang hari tu naik pulak,,


cara baru pakai seperti bulatan yang aku buat tu ,,




taraa hasilnya ok jugak la,,,

ok selamat mencuba 

2 comments:

Sue PeLik said...

huhuhuu nampak cam natural jer huhu

reyna said...

Ye ke lepas ni nak pakai mcm ni je la hee...