Followers

Saturday, January 26, 2013

apa la yang susah sangat kau nak telan

assalammualikum

aku dah beli dah beautyskin essence dangan sne ,,,,tapi betapa malangnya aku ,,,dari semalam lagi aku try makan ubat tak jugak ha nak telan,,,ahhhhh!! macam mana nak cantik kalau tak boleh nak telan ,,,aku try picit  kan dia sebab depa kata sedap manis,,rasa dia mcm berry sikit la,,tapi bau still bau ubat ,,,lepas tu dia berminyak ,,aku try larutkan dalam vitamin c tadi,,habis melekat lekat kat cawan sebab dia kan berminyak,,haiii la kan dah membazir ,,,macammm mana nie,,,dari apa yang aku nampak la kan ,,,sebenarnya sne ni bagus sebab dia menyeluruh ,,,jaga dalaman ,,sekaligus luaran pun dapat manfaat,,dah makan sne tak payah makan benda lain lagi dah,,awat la depa tak buat dalam bentuk serbuk macam kolegen   hanis zalikha ni ,,,senang aku nak makan ,,,tapi kan tahan lama la kolegen nani rostam ni ,,dah la tu dia jenis serbuk makan satu sudu teh je sekali sehari ,,,bulan 2 dah nak habis ,,,kolegen dust tu tak habis2 lagi,,bagus la tahan lama,,,aku rasa dia akan tahan 2 bulan lebih jugak la,,ka aku makan sikit sangat ,,,hikhik,,,ok berbalik kepada be dan sne tu kan ,,,kita tunggu aje la kakak mak aku jadi macam mana nanti ,,,agak2 boleh putih macam adira tak,,hee,,,ermm,,,dorang aje la segak aku tak segak la jawabnya ,,,untung la orang senang makan ubat,,,gggrrrr!,,,nampak gayanya aku kena jual kat dorang la ,,,selamat tinggal sne dan be ,,,T_T ,,,,

siapa makan sne ,be ,teh ,,,aku nak tau bekesan ke tidak,,

have a nice day ^_^

No comments: