Followers

Wednesday, January 9, 2013

relexing hair

aku dah jumpa dah penemuan baru .....kalau dulu aku cakap aku dah tak nak buat dah rebonding...rosak rambut....memang aku dah tak buat...tapi disebabkan bila tumbuh ja rambut asal.....bangun tido ja dia jadi anak singa...meluat aku...kembanggg...so bos kakak aku dia cakap dia buat relexing ...dia cerita nya cerita...aku pun berminat...aku pun p la buat...dia suruh tiga hari jangan basuh tapi mana tahan tiga hari tak basuh...tak sembahyang aku ...jadi aku pun hari ni dah basuh dah pun...lantak ar dia nak jadi apa pun...janji dia tak kembang...kemas la sikit...owh ya kalau korang nak tahu apa tu relexing ...google ler...dia macam rebonding la..tapi dia tak la lurus macam rebonding...dia ada ombak2 sikit...n sekarang pun disebabkan aku dok selik rambut kat telinga part tu dia dah jadi kembang dah kat situ ...ok la tu janji tak jadi mak lion ye dak...im happy now...aku teringin nak buat digital perm la....tapi boleh ke aku hidup nak jaga dia nanti....erm...nanti la bagi aku stay dengan relexing ni dulu...have a nice day

posted from Bloggeroid

No comments: