Followers

Sunday, March 3, 2013

patutkah saya???





patutkah aku beli bekenan sungguh sungguh nie...tak main main...tapi tu la rasa macam sayang duit teehee...adoii...nak beli tak beli...nak beli ...tak beli...nak belii...tak belii....nak beli...tak belii....beli...tak...beli ....tak...
lawa la dia ,,,bagi aku la comel jer,,,aku memang suka dress tapi bila aku pakai memang nampak girl sangat la ,,lepas tu aku perasan aku nampak macam mak2 jer hee,,perasaan aku je kot tak tau la kan ,,,dalam almari tu memang dah banyak dress ,,,siapa pernah beli on9 kat http://www.moomooboutique.com dress ni aku tengok kat sini la,,,siapa boleh bagitau aku ok ke tak beli kat sini ,,,aku rasa kalau sampai kat aku mungkin akan labuh sikit ,,,sebab aku ni pendek ,,,nak beli tak beli nak beli tak beli,,,







have a nice day

No comments: