Followers

Friday, March 8, 2013

shopping night market ok what

assalammualikum

setiap hari khamis selalunya aku akan pergi pasar malam ,,,rasa2 korang aku jumpa apa,,,aku jumpa legging  sebijik macam aku punya yang aku beli kat chenang mall dengan harga berapa puluh ntah ,,,pasar malam jual rm18 je kot eiii geram betul ,,,,pasar malam kat chenang ni memang dorang pandai dah ,,dorang tau mat salih suka p pasar malam ,,dorang bukan jual makanan tapi jual baju,,baju2 dress,,,sama ja dress yang dok jual kat chenang dengan harga puluh2,,pasar malam jual murah ja,,,huhu kita kan kena jadi pengguna yang bijak lagipun depa ambik stok kat thailand jugak,,sama ja,,yang beza cuma area pantai kan sewa kedai mahal ,,pasar malam murah,,tu jer beza dia,,tapi kita sebagai penguna aku rasa kalau dah kualiti sama baik pilih siapa yang jual murah ,,,jimat,,hee

rm10 jer,,

legging ni kain dia lembut jer ,,best pakai ,,beli kat chenang mall beli berapa puluh ntah duapuluhlebih kot,,
pasar malam jual sebijik macam ni rm18 ohh!pengsan 

maaf kualiti pic kurang terang ekoran cahaya lampu kalimantan yang tidak mencukupi,,pic legging kat pasar malam aku segan nak snap pic sebab malu kat orang kampung,,hee

akhir kata jadilah pengguna yang bijak tak bermakna beli kat pasar malam tu tak dok kualiti ,,yer memang tak berjenama tapi kualiti ok apa,,,tengok yang dok jual kat kedai2 kat uptown ambik dari thailand jugak yang dok jual kat pasar malam thailand jugak,,cuma beza harga ,,jadi korang pilih yang mana ,,murah atau mahal,,,aku paling tak suka beli tak berjenama tapi mahal ,,kalau dah mahal baik aku beli yang berjenama terus ,,,betul tak?

have a nice day ^_^

No comments: