Followers

Wednesday, November 9, 2011

bye bye malaysia helloo chinaa

tembok cina adalah salah satu tempat yang akan aku pergi 

flight aku malam ni korang doakan semoga aku selamat pergi dan selamat sampai ok
dengar kata 10celsius adoi mampus beku aku doakan juga semoga aku dapat tahan kesejukan 
sejuk macam mana aku pun tak taw laa,,
 muka macam baru bangun tidur huhu mangsa fesyen la aku, nak buat macam mana aku susah nak cari baju sejuk gasaq saja yang mana adoo baju kotak2 sarung tangan colour merah 
apo aku kisah huhu
menunggu masa untuk berlepas selagi tak berlepas selagi tu la aku dok sumbat macam2 dalam beg uiss penatt cepat la pergi

dengan izz maksu sayang izz k,,spek tu tunggu masa ja huhu dah uzur bila la aku nak tukaq bulan depan agaknya 

ok bye
have a nice day 

3 comments:

nora rashid said...

moga selamat sampai ye dear:)

mOoN said...

izz..comeynya....geram..geram...tgn tangan dier

kai said...

salam tuan rumah..
anda di jemput untuk event anjuran saya! sila klik SINI