Followers

Saturday, November 5, 2011

SELAMAT MENYAMBUT AIDILADHA

selamat2 kepada sesiapa yang buat rumah terbuka tu silalah jembut aku ,,hukhuk,,
korang masak apa kat rumah ?
ada kuih raya ker? rumah aku dah habis aku bantai makan hukhuk
sempena hari raya aidiladha  nih aku ucapkan semoga korang dilimpahkan rezeki hidup aman damai gembira selalu hidup diberkati mendapat kejayaan maafkan 
lah segala salah silap aku halalkan makan minum aku 
sapa2 yang masih lagi ada hutang nak mintak maaf dengan saudara mara kawan2 keluarga time ni lah yang paling sesuai lepas ni tak der dah tunggu taun depan plak ,,huhu
kalau dekat thailand dorang sambut raya aidiladha lagi meriah dari aidilfitri 
kalau dekat malaysia orang kata kelantan kan yang sambut meriah tak tahu la kan sebab tak pernah beraya kat kelantan 
apa2 pun bagi yang balik raya kat kampung tu bawak kereta elok2 pesanan ringkas ini dari reynabali 
ok bye 

No comments: