Followers

Wednesday, October 31, 2012

beraya di hatyai thailand

assalammualikum


tetiba aku bertukarr!

shopping complex kat hatyai diana namanya,,sini semua barang2 berjenama so harga pun mahal la,,,

ada ka patut budak2 tu ajak aku tengok wayang ,,dah la cakap siam,,bahaha,,ni bukan pic panggung wayang tapi tempat budak2 tocik plus baby main2 gitu ,,,vakim kalut nak ajak aku main menatang ni ,,,aku mula2 deer apa baran nak ajak aku main mainan budak2 ,,bajet macam aku dewasa sangat la kan ,,bahaha,,tapi setelah diamati macam bestt ,,aku plak yang lebey ,,hee,,tapi tak ley main sebab dorang tutup,,meluat tol,,



aku ingatkan aiscream ,,,sekali ais daa,,,ais dorang parut2,,macam aiskacang tu ,,,

kat sini boleh shopping2,,,

sepuluhhinggitajer,,,

anjing ni cute ,,

ni kat klonghae floating,,kat sini dorang jual atas bot,,kita di darat depa kat laut ,,boleh macam tu,,hee,,,

ha ni la yang dimaksudkan,,paham,,,


yang menariknya kat sini dorang jual air dalam cawan tanah liat,,,macam2 bentuk ada,,




ni tempat kami menginap,,bagus gila ada tempat park keta berbumbung ,,,

dalam bilik ,,,semak sikit sebab biasa ada budak2,,

bilik mandi luas tapi sayang air slow,,

dah aku datang kau tutup plak yer,,,saja nak bagi aku meroyan,,

di hatyai park

kat sini la icedome tu ,,,kat sini jugak ada tasik ,,boleh lepak2,,dah nama pun park kan,,

disebabkan tak ley main snow,,kami naik atas,,,kalau yang datang sendiri korang tak yah beli tiket naik keta dorang ni,,naik sendiri je,,,

kat atas korang boleh naik cable car,,kami tak naik pun,,sebab dorang bagi masa 1 jam je,,kami just ronda2 kawasan tengok view je n minum2,,,kat atas ni ada cafe,,,dan yang paling best kat atas ni jugak la korang boleh tengok view seluruh hatyai ,,,mungkin kalau korang naik cable car akan dapat view yang lagi cantik kot,,





murahh,,,sedap,,

sini masuk tengok bintang,,rm2 je,,aku tak masuk pun,,

bagi makan ikan ,,,

dorang pakai gas ,,,

derr comeyyy lohh

have a nice day 



No comments: