Followers

Sunday, October 21, 2012

i'm a wedding planner

assalammualikum

sejak bila ler plak aku ni jadi perunding majlis ahahahah,,,tapi serius aku suka tengok majlis kahwin yang deboom ,,terutamanya yang banyak duit la sebab depa akan buat majlis kemain lagi theme lawa2,,,

benda pertama yang paling penting bagi aku adalah pikirkan theme apa yang korang nak ,,,dari segi colour n tema ,,nak tema apa ala2 taman ka,,ala2 pantai ka,,kalau ala2 pantai kena buat kat pantai ler,,tapi tak semestinya kan ,,,tak buat kat pantai tapi buat theme beach boleh apa,,,



ni theme paling jimat duit ahahaa,,aku tunjuk kat mak aku kata makk ni tengok ni kahwin buat macam ni jimatt gilaa ,,pakai bikini je kot ,,,laki haku pakai boxer jer hahaha,,,jimat jimatt ,,,tak ley dibayangkan sumpah hudoh teeeet!

paling aku suka tengok wedding irini nadia ,,sumpah perfect dengan deco seluruh majlis kerusi yang dia guna ,,,semuanya laa,,,start dari majlis pertunangan dia lagi aku suka tengok,,dulu bagi aku buat apa la buat majlis tunang besar2 ,,membazir ,,tapi sekarang aku pikir kalau orang tu ada duit tak salah apa,,,

kawan aku yang nak kahwin aku yang lebey ahahah,,,

ok lah bye2 aku kan wedding planner haruslah membzkan diri ,,adios!

No comments: